Panel dyskusyjny „Cyfrowa transformacja – media w przyszłości” na XXVI Forum Ekonomicznym

Dziś media zaczynają się przenikać. Gazety można czytać w telefonach komórkowych, a telewizję – oglądać w internecie. W takim kontekście tradycyjne media muszą poszukiwać nowych sposobów dotarcia do publiczności. Konkurencyjność treści stawia wyzwania przed tradycyjnymi mediami – radiem, prasą i telewizją – które zwykle troszczą się o jakość przekazu. Ich odbiorcy starzeją się. Dlatego niektóre telewizje część swojego budżetu poświęcają na produkowanie materiałów, które pojawiają się wyłącznie w sieci. Problem z mówieniem o nowych mediach polega na tym, że cyfrowa rzeczywistość nie jest już nowa i otacza nas ze wszystkich stron. Stąd pytanie: Jaka przyszłość czeka media?

Moderator:

Federika Homolkova, Dyrektor Zarządzający, W PRESS, Tygodnik Tyzden, Słowacja

Paneliści:

José Luis Barceló, Wydawca, El Mundo Financiero, Hiszpania

Bartosz Hojka, Prezes Zarządu, AGORA, Polska

Maciej Stanecki, Członek Zarządu, TVP S.A., Polska

Barbara Stanisławczyk-Żyła, Prezes Zarządu, Polskie Radio, Polska