Transformacja modeli biznesowych jednym z tematów IV Forum Przemysłowego

Czy to formuła modelu B2B uległa bezpowrotnemu wyczerpaniu? Jakie możliwości dla przemysłu stworzy nowy model B2B2C? Te i inne wątki dotyczące najnowszych modeli biznesowych poruszą uczestnicy debaty „B2B odchodzi do lamusa? Czy zmiana modelu biznesowego jest nieunikniona?” podczas grudniowego spotkania liderów przemysłu w Karpaczu.

Coraz silniejsza pozycja klienta końcowego oraz jego rosnące wymagania zmuszają producentów do poszukiwań nowych rozwiązań. Przy tym na znaczeniu zyskuje też zagadnienie Consumer Experience. W związku z tym wśród trendów, które będą wyznaczać kierunki działania przedsiębiorców wymienia się model biznesowy B2B2C. Koncepcja ta łączy dwa dotychczasowe modele B2B i B2C w jeden zintegrowany model sprzedażowy. Największymi zaletami B2B2C są potencjalny wzrost dochodu, uzyskanie przewagi konkurencyjnej czy skrócenie procesów rynkowych.

Czy z uwagi na powyższe zmiana modelu biznesowego staje się obecnie nieodzowna? Czy trwanie przy dotychczasowych rozwiązaniach oznacza rynkowy regres? O wskazanie odpowiedzi na te i inne pytania pokuszą się goście zaproszeni do udziału w dyskusji.