Od lokalnego pomysłu do globalnego sukcesu – zapowiedź dyskusji FP

Gdy przedsiębiorstwo odnosi sukces na rynku lokalnym, a następnie krajowym, naturalnym kierunkiem rozwoju stają się rynki zagraniczne, jednak proces ich zdobywania niesie również poważne wyzwania.

Jak rozpoznać właściwy moment na internacjonalizację przedsiębiorstwa? Jak zdobyć zaufanie zagranicznych klientów? Jak rozszerzyć skalę działalności nie tracąc jednocześnie na jakości produktu lub usługi? Jakie warunki sprzyjają udanej internacjonalizacji? Jak państwo może wspierać przedsiębiorców w tym procesie?

Na te pytania spróbują odpowiedzieć w Karpaczu paneliści debaty „Od lokalnego pomysłu do globalnego sukcesu – warunki udanej internacjonalizacji”, w której udział potwierdzili: Maurizio Aronica, Założyciel, BridgEast Consulting Kft., Włochy; Jakub Bartczak, Kierownik ds. Kluczowych Międzynarodowych Klientów, silvertex aqua, Niemcy; Solomon Ginzburg, Prezes, Fundacja Studiów Społeczno-Ekonomicznych i Politycznych „Strategia Regionalna”, Rosja. Debatę moderował będzie Dominik Wagner, Partner, TIGGES Rechtsanwaelte, Niemcy.