Mistrzowie Marketingu Politycznego na Forum Ekonomicznym

Eryk Mistewicz (pierwszy z prawej) oraz inni uczestnicy panelu dyskusyjnego podczas Forum Ekonomicznego w 2015 roku

Mikrotargetowanie, farmy trolli, astroturfing, marketing narracyjny, wybory parlamentarne, Brexit – to tematy Kolacji Mistrzów Marketingu Politycznego podczas XXVII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju.

Każdego roku krynickie Forum Ekonomiczne jest miejscem wymiany doświadczeń z ostatnich kampanii wyborczych. Ich uczestnicy, eksperci marketingu politycznego dyskutują o tym, jak efektywnie prowadzić kampanie polityczne, jak wygrywać wybory. Podczas tegorocznego Forum, na specjalnej kolacji spotkają się Mistrzowie Marketingu Politycznego. Porozmawiają o wyborach we Francji i kampanii, która doprowadziła do Brexitu oraz najbliższych kampaniach w Europie. Wśród tematów kolacji Mistrzów Marketingu Politycznego będą też: mikrotargetowanie, farmy trolli i botów, astroturfing, marketing narracyjny i technologie skutecznej komunikacji wyborczej.

Prowadzenie: Eryk Mistewicz

Uczestnicy:

  • Jean-Paul Oury, konsultant ds. e–PR oraz PR w Image et Stratégie Europe, agencji komunikacji założonej przez Thierrego Sausseza, mentora Nicolasa Sarkozy’ego
  • Edouard Fillias, współzałożyciel agencji PR JIN, ekspert ds. digital influence, autor „Online Reputation Strategies”, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu
  • Marc Pursey, specjalista marketingu politycznego
  • Cyrille Bret (TBC)

Spotkanie będzie prowadzone w językach: francuskim, angielskim i polskim. Wstęp za zaproszeniami.