Ekspansja zagraniczna polskich firm. Co zrobić aby pomóc im w zdobywaniu nowych rynków?

Które kierunki eksportowe są dziś szczególnie atrakcyjne dla polskich firm? Jakie są główne czynniki sukcesu na rynkach zagranicznych? Jak zmieniło się podejście państwa we wspieraniu umiędzynaradawiania polskiego biznesu? W jakim zakresie krajowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na wsparcie ich ekspansji zagranicznej przez krajowe instytucje finansowe? Rozmawiali o tym uczestnicy panelu PKO Banku Polskiego i Ministerstwa Rozwoju „Ekspansja zagraniczna polskich firm. Co zrobić aby pomóc im w zdobywaniu nowych rynków?”.

W rozmowie wzięli udział:

  • Jadwiga Emilewicz, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju
  • Monika Siecińska-Jaworowska, prezes firmy Suempol Sp. z o.o.
  • Tomasz Pisula, prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
  • Izabella Wałkowska, prezes firmy Plastwil Sp. z o.o.
  • Maks Kraczkowski, wiceprezes PKO Bank Polski
  • Marek Moczulski, prezes firmy Bakalland SA

Rozmowę prowadził Wojciech Surmacz, zastępca dyrektora Programu Trzeciego Polskiego Radia.