Wysoki kontrast
Wielkość tekstu
Dostępność
  • Dostępność
    • Wysoki kontrast
    • Wielkość tekstu
    • Dostępność

Dyskusja „Pobudzanie innowacyjności przez popyt – czy ta strategia ma przyszłość?”

Forum Przemysłowe

Z przyjemnością zapraszamy na panel dyskusyjny w ramach II Forum Przemysłowego w Karpaczu pt. „Rynek hotelowy – jak nie dać się konkurencji?”, który odbędzie się 9 grudnia.

Wzrost popularności kraju jako celu podróży to bez wątpliwości dobra informacja dla branży hotelarskiej. Niemniej jednak intensywny jej rozwój jest ściśle związany ze wzrostem konkurencji, min. w kwestii oferty cenowej. Jakie są zatem najlepsze metody na zdobycie przewagi konkurencyjnej? Jakie sposoby na utrzymanie klienta, a jakie na pozyskanie nowego gościa? 

Podczas dyskusji zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  1. Jakie czynniki wpływają na atrakcyjność oferty turystycznej Polski?
  2. Czy i w jaki sposób atrakcyjność Polski ma wpływ na wzrost sprzedaży ofert hotelowych?
  3. Jakie elementy lub czynniki tworzą przewagę konkurencyjną hoteli? Czym hotel może wyróżnić się wśród konkurencji?
  4. W jaki sposób można budować dzisiaj przewagę konkurencyjną na rynku?
  5. Czy i jak przewaga konkurencyjna wpływa na lojalność gości?
  6. Jak znaleźć korelację pomiędzy jakością oferty, ceną a wzrostem sprzedaży w konkurencyjnym środowisku?
  7. W jaki sposób można dzisiaj skutecznie konkurować (np. produkty sieciowe, kooperencja) w turystyce?

W dyskusji wezmą udział:

Jan Korsak – Przewodniczący Rady Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), narodowej organizacji turystycznej zajmującej się promocją Polski, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej oraz angażującej się w rozwój i promocję turystyki biznesowej, a także wspierającej Convention Bureaus poprzez Poland Convention Bureau.

Witold Kisała – Prezes Zarządu Hotel Cristal Park Sp. z o.o., Wiceprezes Fundacji Hoteli Historycznych „Heritage Hotels Poland” zrzeszającej luksusowe hotele historyczne z całej Polski. Obecnie zarządzający trzema hotelami w Tarnowie, Dąbrowie Tarnowskiej i Zgłobicach.

Wojciech Piotrowski – doświadczenie w sprzedaży i marketingu hotelarskim zdobył w trakcie 16 lat pracy w dolnośląskich hotelach. Od 4 lat zajmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Cottonina Villa & Mineral SPA Resort – obiektu wielokrotnie nagradzanego w konkursach hotelarskich.

Moderator panelu: Hamerska Violetta – CEO, Hotel Przyjazny Rodzinie, Przewodnicząca Kapituły i twórczyni kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Ekspert branży hotelowej w jakości usług oraz najbardziej Tajemniczy Gość Hotelowy, audytujący od wielu lat hotele w Polsce. Posiada ponad 25 lat doświadczeń w branży hotelowej i turystyce. Za swoje zasługi dla turystyki została nagrodzona w 2015 roku odznaką honorową Ministra Sportu i Turystyki Tomasza Jędrzejczaka. Współpracuje z jedną z najlepszych szkół hotelarskich – Hotelschool The Hague (5 miejsce w światowym rankingu uczelni hotelarskich).

Skip to content