Wysoki kontrast
Wielkość tekstu
Dostępność
  • Dostępność
    • Wysoki kontrast
    • Wielkość tekstu
    • Dostępność

Blok tematyczny „Najpierw pokochają, potem kupią. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millenialsów?” w ramach tegorocznego Forum w Krynicy

Forum Ekonomiczne

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na blok tematyczny „Najpierw pokochają, potem kupią. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millenialsów?”, który odbędzie się w ramach XXVI Forum Ekonomicznego w Krynicy (6-8 września). Partnerami bloku są Bain & Company Poland Sp. z o.o. i PAYBACK Polska.

Nadchodzi przełomowy moment dla biznesu. Wielkimi krokami na konsumencką scenę w Polsce wkracza 9-milionowa grupa millenialsów, która odwraca dotychczasowe modele sprzedażowe marek. Emocjonalny stosunek do marek i wyjątkowe zwyczaje zakupowe millenialsów mogą  zmienić wszystko. Czy biznes jest na to gotowy?

Nowi klienci to Polacy między 19. a 35. rokiem życia. Tradycyjne triki sprzedażowe odstraszają ich skutecznie od marek. Millenialsi w relacje z markami wchodzą zupełnie inaczej niż pozostałe pokolenia. Wiążą się z nimi, a nawet utożsamiają. Ale tylko z tymi, które cenią.

Zrozumienie pokolenia millenialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki czy strategii sprzedaży może okazać się niezbędne w osiągnięciu sukcesu przez firmy. Podczas panelu dyskusyjnego wraz z przedstawicielami marek kierujących swoje produkty i usługi do millenialsów rozmawiać  będziemy o tym, jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millenialsa? Jak radzić sobie z odwróconym modelem sprzedaży? Czy istnieją narzędzia pozwalające ocieplić temperaturę uczuć millenialsów wobec marek? Jak postawa millenialsów wpływa na preferencje i zachowania innych generacji?

Podczas dyskusji po raz pierwszy omówione zostaną wyniki raportu przygotowanego wspólnie przez PAYBACK Polska we współpracy z Bain & Company.

Skip to content